sobota, 27 sierpnia 2016

Lookbook - Back to school.


Hejka ! Dzisiaj jak możecie zauważyć mam dla was lookbook . Jest to pierwszy post na moim blogu rozpoczynający serię back to school. Mam nadzieję , że wszystkie posty z tej serii w moim wykonaniu przypadną wam do gustu i może w czymś pomogą . Szkoła zbliża się wielkimi krokami więc myślę , że każdy z nas pragnie się jak najlepiej przygotować na nowy rok szkolny . Kilka kolejnych postów wiąże właśnie z tą tematyką . Mam nadzieję , że wam się spodoba . W dzisiejszym lookbook'u postawiłam na wygodę z racji tego , że w szkole często spędzamy bardzo dużo godzin, ważne jest to abyśmy czuli się dobrze i swobodnie . Stylizacje na każdy dzień tygodnia , które widzicie na zdjęciach są proste i wygodne . U mnie przygotowania do szkoły prawie w całości skończone, a u Was? Napiszcie mi która stylizacja najbardziej wam się spodobała !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz